Á Merda a Igualdade!!!

Vexo hoxe en La Voz de Galicia, a noticia é de fai par de días, que o Ministro Caldera considera "intocable" a igualdade, eu tamén.

Segundo este diario:

"La paridad hombre-mujer en las listas electorales y la presencia equilibrada de ambos sexos en los consejos de administración de las grandes empresas son quizá las medidas más «revolucionarias» de la futura Ley de Igualdad, a decir del Gobierno, porque ambas buscan repartir la tarta del poder, político y económico, ahora exclusivamente masculina. Por eso mismo, ambos mandatos son «inalterables» y se mantendrán tal cual están en el proyecto de ley hasta su aprobación definitiva por las Cortes."

Nisto tamén estou dacordo, pero no que non coincido, nin moitos menos é na imperativa da Ley, no é de xustiza, ni moral nin de feito, que teña que haber o mesmo número de homes e mulleres en calquera posto. Eu, estou de acordo en que tan só traballen as mulleres, se son as mellores cualificadas, por min que traballen elas, pero se o é un home, pois que traballe un home.

Esta lei, eu a resumo da seguinte maneira: "non imos deixar de ser machistas, queremos seguir sendo machistas, pero está mal visto, enton, ¿qué facemos?, dámoslle uns cargos por lei, pero seguiran sin ter decision por que non o permitiremos". Simplemente electoralista.

O perigo de non ocupar os postos de traballo segundo razons obxectivas veráse cando os ciruxans, policias, bomberi@s y demais postos de traballo non sexan ocupados polos mellor cualificados; porque, nalgun posto, xogámono-la vida Sr. Caldera, e nalgún outro, a vergoña, Sra. Calvo.

Se queredes ler o Anteproxecto de Lei Orgánica de Igualdade entre Homes e Mulleres, que por outra parte é unha lei totalmente necesaria e con ideas moi boas en canto a consecución da igualdade de feito, eu non estou en contra da lei, prefiro esta lei antes que ningunha, pero pódese modificar pra que sexa mellor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario